Let Share Our Knowledge



UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA SHAH ALAM
FACULTY OF ART AND DESIGN
PCT627 - VIDEO STREAMING MVD5A En. Sharhirman
PCT625 - EXPERIMENTAL VIDEO AND FILM MVD5A Prof Rushdi
Director/Storyboard/report Hairul Bin Hassan [furyot] 2009830144
2nd Director/cameraman1 Ridzuan Bin Harun 2009348113
Script/Video Editor Muhammad Jamaluddin Bin Simon 20098229916
Cameraman2/Sound/report Mohamad Nizam Bin Mohd Radzi 2009514005

Sunday, November 15, 2009

In my head

Aku seorang manusia yang tengah mencari arah hidup yang benar.
Bukan yang gelap.. tapi yang gelap tu best jugak..
So... aku perlukan cahaya..
mahupun lampu suluh.. lampu minyak tanah.. lampu ayam...
mahupum lampu LED dan juga lampu sinaran pedang Dark Vader..

dengan itu...doronglah aku ke jalan yg benar kerana aku xtau apa
kebenaran sebenar sedangkan kisah benar kat Tv pon aku da xtengok..
kepala bana die la aku merepek hapa nih kui..kui..kui..kui..
berghurau..

No comments:

Post a Comment